Sider

onsdag den 12. februar 2014

Så er det snart forår igen!

Tiden går hurtigt, og nu er det dælme snart forår igen!

Jeg giver lige lyd fra mig, så I er klar over, at jeg stadig er her bag skærmen. Bloggen har nogle lange time-outs for tiden, men jeg synes, at det vigtigste er, at bloggen stadig er her, og så skal den nok komme op at køre igen på et tidspunkt.

Det synes jeg i hvert fald er langt bedre, end at bloggen bliver slettet og jeg så skal til at oprette en helt ny og starte forfra, når jeg skal til at blogge igen!

På den her måde giver det jo også den fordel, at bloggen strækker sig mange, mange år  bagud, og med tiden bliver det da sjovt!

Kan du også høre fuglen fløjte uden for vinduet?

4 kommentarer:

  1. Kan heller ikke vente til det bliver forår. Kan godt lige have brig for lidt mere sol til at komme over vinteren.

    SvarSlet
  2. An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who has been doing
    a little research on this. And he in fact ordered me lunch
    because I discovered it for him... lol. So let
    me reword this.... Thanks for the meal!! But yeah, thanx for spending time to discuss this matter
    here on your blog.

    my web blog non-Traditional investments

    SvarSlet
  3. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlet