Sider

søndag den 26. december 2010

Claus Dalby i nye samarbejder

I det nye år vil havemanden, forfatteren og bloggeren Claus Dalby indgå i nye, spændende samarbejder med blandt andet Bilka og Ilva

Foto: http://www.clausdalby.dk/


I 2011 vil Claus Dalby indgå i nye, spændende projekter.
For Bilka skal han være konsulent og sparringpartner i forbindelse med deres havecentre. Ad den vej håber han at kunne præsentere danskerne for nye planter og produkter.
Sammen med Ilva skal Claus Dalby være med til at lave et af deres forårskatalog, hvor han vil skrive om forskellige danske haver.
Det skriver han på sin blog.

Desuden kan han ses i otte nye Drømmehaver-programmer, fire til forår og fire til efteråret. Han har også foreslået DR K at genudsende programmerne Haven i Hune, men der er endnu ikke taget nogen beslutning.

God jul og godt nytår!

5 kommentarer:

  1. Kære ungersvend
    Du har haft øjnene med dig, jeg troede at du var ved at skrive en "nytårsand", men jeg fik lige tjekket CD's blog og fandt ordene. Jeg forstår slet ikke hvordan jeg kunne have overset det indlæg. Du har fået sat alle de væsentligste ideer fra hans julebrev sammen til en kort og overskueligt note.... herligt, så fik jeg også den nyhed.

    Håber at du stortrives og er kommet godt igennem julen og har nydt den med godt selskab, mad og drikke ;-)
    mange julehilsner Lone.g

    SvarSlet
  2. Oh, jeg kunne godt ønske mig at gense programmerne om Haven i Hune, jeg håber, at 2011 bliver året, hvor jeg får set Hune-haven med egne øjne. Godt nytår.

    SvarSlet
  3. Hej Lone
    Nej, jeg skriver skam ingen ænder!
    Det gør jeg bestemt, og jeg har nydt julen! Håber også at du har haft en god jul, og vil få et godt nytår.

    Hej Sussi
    Jeg håber også, at programmerne bliver genudsendt, for sidst de blev vist, var jeg blot en lille knark, og jeg vil utvivlsomt få mere ud af at se dem nu. Pøj pøj med dit Hune-projekt. :)
    Godt nytår!

    SvarSlet
  4. Jeg er enig!!
    Det ville være rigtig godt at gense programmerne fra Hune! Jeg var i haven for første gang i sensommeren i år, og den er bestemt turen værd! Kom til åbningstid, for man kan sagtens få et par timer eller mere til at gå!
    Hej, og godt nytår,
    fra Line

    SvarSlet
  5. Og rigtigt godt Nytår til dig også!:-)
    KH-Marianne

    SvarSlet