Sider

fredag den 4. maj 2012

Kringle med pistacie

Uhm, i dag har jeg bagt en lækker kringle med noget pistaciemasse, der skulle bruges.


Kringlen blev rigtig god og dejen lækker blød!

Opskriften fandt jeg hos Newyorkerbyheart lige her, hvis nu du vil lave den. Jeg lavede bare halv portion, sådan at der blev én kringle ud af det.

Åh, jeg har lidt dårlig samvittighed, for jeg har ikke været særlig aktiv her på bloggen. Jeg er lige startet op fra februar med praktik i forbindelse med min uddannelse, og det er dét, der har krævet min opmærksomhed.
Jeg synes dog, det er meget rart at holde fast i bloggen her. Tænk hvis jeg om et par år er i fuld vigør her - så er det da meget sjovt, at det er den samme blog og at jeg ikke har været nødt til at 'starte forfra' med en ny blog. :-)

God Bededagsferie.

3 kommentarer:

  1. Det er sku helt okay med lidt pauser på ens blog. man skal kun skrive noget, når man har lyst, og om hvad man vil... ellers går mansku surt i det.

    Go praktik ønskes herfra :-)

    SvarSlet
  2. super ... men skal da kun blogge når der er tid og lyst ;0)

    SvarSlet
  3. Hej Mads
    Jeg er helt enig og tak.

    Hej Merete
    Ja, jeg er egentlig enig...

    SvarSlet