Sider

onsdag den 17. august 2011

Blog på prøve #1

Jeg har luftet tanken tidligere. Ligesom andre i Blogland har gjort det, vil jeg også eksperimentere med designet her på min blog.

Hermed den første 'Blog på prøve' - mit bud på et nyt design.

Ved det her design kan jeg godt lide farverne, jeg kan godt lide, at der er et beroligende mønster, og så kan jeg godt lide det mere lys, luft og rummelig i forhold til tidligere.

Jeg regner med at præsentere omkring tre design i løbet af ugen, og så håber jeg - som nogle af jer tidligere har givet udtryk for - at I vil henholdsvis klappe og buh'e. ;-)

15 kommentarer:

  1. Smart! Ja jeg har også lige ændre uddseende (dog mere ved uheld end forstand)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt lide farverne, men har man problemer med balancesystemet som jeg har, er det MEGET uroligt og stressende at se på. For mit vedkommende vil de felter nok komme til at beryde færre besøg på bloggen på grund af ubehag med de forvirende felter i baggrunden.

    Bare at skrive det her var slemt. Desværre :(

    Ha' en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  3. I værste fald kan det for mig fremkalde en regulært svimmelhedanfald med opkastninger.

    SvarSlet
  4. Dejligt med mere plads og overskuelighed og en behagelig blå baggrundsfarve med god læsbarhed, dog er den gyldne farve lidt svær at læse i højre side (husk du også tiltrækker ældre læsere som ikke kan finde deres briller...)

    Jeg er ikke meget for at skrive noget som er knap så pænt, men jeg kom vist til at love ris og ros i dit tidligere indlæg... meeen der er altså noget uro med ternene! De siger heller intet om dig eller den blog du repræsenterer med mindre det er mønstret i din vest ;o)

    Jeg håber sandelig ikke du får en dårlig dag pga dette og det er sejt at du kaster dig ud i en meningsrunde!! :o) Jeg glæder mig til næste udspil og håber jeg må vende tilbage ;o)

    SvarSlet
  5. smiler da jeg læste svar fra Fru Friis - men helt enig ;0)

    SvarSlet
  6. Jeg er også enig med fru Friis og Madam Bæk, altså dur ikke, vi må se en ny :-)

    SvarSlet
  7. Ej, hvor fedt - det ser meget imødekommende ud synes jeg. Skønne farver :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  8. Hmm......er nok tilbøjelig til at give damerne medhold - når baggrunden er mønstret, nok i sær småmønstret....ja så bliver man lidt søsyg.
    Men dejligt med de friske farver vil jeg sige.
    Så både et klap og et buh herfra :o)
    Men du skal da bare prøve løs.....det kan jo ændres med et klik, så herre gud.
    Kh Helle

    SvarSlet
  9. Hej Louise

    Du er da ny her - velkommen til.

    Nå ja, sådan kan det jo gå. ;-)

    SvarSlet
  10. Hej Madan Bæk

    Jeg er glad for din ærlighed om designet. Jeg kan godt høre, at design #1 vist ikke var lige i øjet, så nu er vi videre til #2.

    SvarSlet
  11. Hej Fru Friis!

    Jeg værdsætter ærlighed, så det skal du ikke tænke på!

    Efter jeg har tænkt over det, er jeg sådan set enig i det, du skriver. Videre til næste udspil. :-)

    SvarSlet
  12. Hej Merete

    Tak for din kommentar, det hjælper mig alt sammen til at finde frem til det nye design. :-)

    SvarSlet
  13. Hej Høneballehaven

    Jeg var ellers selv så begejstret for det i starten! Men jeg arbejder videre... Jeg er glad for jeres inputs.

    SvarSlet
  14. Hej Birthe!

    Tak for de rosende ord. Nu må vi se, hvilket design det bliver, for jeg har et par stykker i ærmet nemlig. :-)

    SvarSlet
  15. Hej Helle

    Ja, jeg kan egentlig også godt selv se det nu. Det er godt med nogle second opinions. Tak for både klappet og buh'et. Jeg ville nemlig også gerne have det mere lyst og luftigt her. :-)

    SvarSlet