Sider

fredag den 26. august 2011

Nyt blogdesign!

Nu har jeg valgt det nye design til min blog!

Det blev de grønne blade i baggrunden og de lækre farver, lys og luft. Designet er implementeret på bloggen, men hvis der er noget, der ikke virker ordentligt, så giv lige lyd. :-)



Tusind tak til jer, der har været med til at vælge designet!

Den fælles udvælgelse har været lærerig, spændende og har fungeret helt efter planen. Hvordan havde I det med sådan at blive inddraget i bloggen? Forhåbentlig var det sjovt og måske lidt nyt?

Hvis jeg engang i fremtiden 'flytter' til Wordpress, vil jeg bruge det design vist nedenfor. Det fik nemlig pæne ord med på vejen.


4 kommentarer:

  1. Superfin blog - ja, den er blevet noget "lettere" end den forrige :-)

    Wordpress har supersmukt og let design, synes jeg, men ulempen er, at den ikke hænger sammen med blogspot, så man ikke får besked om nye mails osv.

    SvarSlet
  2. Hej Marlene

    Tak.

    Ja, der er noget med det der, men jeg ved, at en del funktioner kan overføres til Wordpress. Man kan fx godt få emails om nye kommentarer på Wordpress også. :-)

    SvarSlet