Sider

onsdag den 15. juni 2011

Nye ærteplanter

Jeg vil lige vise mine ærteplanter. Jeg har haft lidt problemer med, at de rådnede i jorden efter de var spiret en smule. Jeg ved ikke rigtig hvorfor, måske er det for vådt, men det lykkedes mig altså at få nogle planter fremdyrket.

De er blevet plantet ud i haven, og jeg har bygget et stativ af gamle elefantgræs. Ærter gror jo rigtig godt ved lidt middel temperaturer, 15-18 grader, så småplanterne vil have det godt de næste par uger - siger prognoserne!



Forrest har jeg lave ærter og et hegn, der ikke er så højt. Bagerst er der høje ærter, som kan blive 150 cm høje. Der har jeg lavet et stativ, der er noget højere, ca. 2 m. Nu glæder jeg mig bare til høsten!

2 kommentarer:

  1. surt for dig. Bedre held næste gang;-) godt at du fik nogle planter ud af det alligevel
    kh Lone.g

    SvarSlet
  2. Hej Lone

    Ja, det var lidt træls, men tak for heldet, jeg får nok brug for det næste år!

    SvarSlet